Artykuły promocyjne w biznesie – na co zwrócić uwagę?

talent
Jak rozwijać talent u dziecka?
4 sierpnia 2017
torebki moschino
Niebanalne, wyjątkowe, oryginalne – torebki Moschino
4 września 2017
gadżet reklamowy z logo

Co z oczu, to z serca – to stare powiedzenie, ale dotyczy także relacji z klientami. Wielokrotnie otrzymaliśmy coś z logo, a później używaliśmy tego codziennie. Skąd jednak wiadomo, że to, co robisz ze swoim w marketingiem naprawdę działa? Jak nadal dbać o to, aby marka znajdowała się w umyśle klienta i jak wyróżnić ją spośród marek konkurencyjnych? Poniżej przedstawiamy ważne powody, dla których uważamy, że każda strategia marketingowa obrana przez firmę może korzystać z gadżetów reklamowych w ramach swojej kampanii.

Tworzenie trwałej świadomości u odbiorcy

Badania przeprowadzone przez międzynarodowe stowarzyszenie produktów promocyjnych (PPAI) w USA pokazują, że 62% osób pamięta nazwę i szczegóły firmy, która dała im produkt promocyjny. Dobra pozycja promocyjna powinna zatem być uzależniona od ciągłego przypomnienia marki, nawet każdego dnia, kiedy jest używana. Lojalność klientów, a nawet poprawa relacji z klientami może wynikać ze sprytnego wykorzystania prezentu promocyjnego, powodując natychmiastową ocenę i wdzięczność, która pobudza pozytywne relacje z firmą. Poprzez podanie danych kontaktowych na produkcie, nowi klienci są bardziej skłonni do zadzwonienia do ciebie. To świetna długoterminowa wizytówka!

gadżet reklamowy kostka rubika

Ciekawy gadżet reklamowy np. dla pracownika biura – kostka Rubika z indywidualnym nadrukiem

Dostęp do cennej przestrzeni reklamowej

Większość ludzi pracuje 8 godzin dziennie, a wielu siedzi w jednym miejscu, w swoim biurze w tym okresie. Jeśli obecny lub potencjalny klient używa artykułów czy upominków promocyjnych konkretnej marki w biurze, wówczas autor prezentu ma zapewnioną najcenniejszą przestrzeń reklamową na świecie – bezpośrednio na biurku! Dobrze dobrany produkt promocyjny może stać się stałym utrwalaczem marki właśnie w miejscu pracy klienta.

Dodaj indywidualną wartość do swego ogólnego przekazu marketingowego

Jeśli dobrze znasz swoich odbiorców, możesz dodać osobisty wymiar do ogólnego komunikatu marketingowego. Dobry produkt promocyjny może pomóc zlokalizować i dostosować przekaz reklamowy. Poprzez sprytne wykorzystanie interesującego prezentu promocyjnego i dodanie atrakcyjnego logo lub hasła reklamowego możesz zwiększyć postrzeganą wartość przedmiotu kierowanego konkretnym odbiorcom. Jeśli na przykład twoje gadżety reklamowe postrzegane są jako „fajne”, ludzie będą je na dłużej zachowywać i znacznie częściej używać. Mogą nawet je kolekcjonować (jeśli istnieje więcej niż jedna odmiana). Duże marki takie jak Coca Cola czy Mc Donalds to eksperci w tworzeniu „kolekcjonerów”, którzy wracają do produktów marki, po to aby uzbierać serię gadżetów. Wręczanie ciekawych, brandowanych gadżetów promocyjnych może być świetnym sposobem na podniesienie świadomości marki i dodanie osobisty apelu do określonego targetu.

gadżet reklamowy z logo

Przeglądnij przykładowe gadżety reklamowe z nadrukiem w celu doboru odpowiedniego asortymentu. na pewno jako właściciel firmy jesteś w stanie sam dokonać wyboru odpowiedniego rodzaju artykuły, które spodobają się odbiorcom i będą dla nich użyteczne.

Komentarze są wyłączone.