Pozycjonowanie Śląsk

torebki moschino
Niebanalne, wyjątkowe, oryginalne – torebki Moschino
4 września 2017
Butik z ubraniami
Własny butik internetowy – od czego zacząć?
7 września 2017

Województwo śląskie należy do najbardziej atrakcyjnych pod względem inwestycyjnym regionem w Polsce. Jednocześnie zwiększa się zapotrzebowanie na usługi związane z marketingiem internetowym. Firmy konkurują ze sobą i coraz częściej muszą walczyć o zaufanie klienta. Dlatego też decydują się najczęściej na pozycjonowanie Śląsk bądź Katowice.

Pozycjonowanie – element biznesu

Pozycjonowanie stanowi kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy. Nie należy ograniczać się jedynie do uruchomienia strony firmowej czy sklepu. W obecnych czasach to zdecydowanie za mało jeśli zależy nam na dotarciu do jak największej liczby klientów.

Pozycjonowanie to przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie a co za tym idzie zdobywanie potencjalnych klientów. Zwiększenie zaufania do marki to kolejna korzyść jaką niesie za sobą pozycjonowanie. Nie da się ukryć, że internauci ufają Google,  stąd też powszechne przekonanie, że strony znajdujące się najwyżej w wynikach wyszukiwania są po prostu godne zaufania i najczęściej klikane przez klientów.

pozycjonowanie Katowice

Pozycjonowanie lokalne

Większość firm prowadząc działalność na Śląsku decyduje się na pozycjonowanie lokalne. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla branż którym zależy na dotarciu do swoich klientów w swojej okolicy czy swoim województwie. Dla przykładu: jeśli mamy firmę, która zajmuje się np. wymianą opon, mamy salon fryzjerski czy prowadzimy małą gastronomię warto zdecydować na pozycjonowanie lokalne.

W rzeczywistości tego rodzaju pozycjonowanie jest skuteczniejsze, ponieważ mamy zdecydowanie mniejszą konkurencję jeśli chodzi o frazy lokalne. W przeciwnym razie musielibyśmy przedzierać się przez gąszcz konkurencyjnych firm, które działają na terenie całej Polski.

Korzyści lokalnego pozycjonowania

Dużym atutem małych, lokalnych firm działających na Śląsku jest bliskość w stosunku do klienta i możliwość bezpośredniego kontaktu klienta z właścicielem firmy. Jest to spora zaleta dla prowadzonego biznesu zupełnie jak w przypadku pozycjonowania lokalnego, które stwarza możliwość:

  • dotarcia do większej ilości klientów z okolicy, a tym samym zyskania stałych klientów
  • wypromowania własnego biznesu niewielkim kosztem, zaprezentowanie się jako lokalna, zaufana firma
  • pozycjonowania firmy niskim kosztem dzięki skupieniu się wyłącznie na swojej lokalizacji, bez wyścigu z firmami, które działają globalnie.

Komentarze są wyłączone.